00
0
Nu există produse în coș.

Cos de cumpărături

 

~ Termeni și condiții ~  

 

ARTICOLUL 1. Termeni  

Fero.ro – este denumirea comerciala a S.C. GEO GO COMPANY S.R.L., persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Bucuresti, Str.Muncitorului nr. 14, sector 5, avand numar de ordine in Registrul Comertului J40/15297/2012, cod unic de inregistrare fiscala 31050440.

Această platformă este accesibilă tuturor cumpărătorilor pe adresa URL https://Fero.ro .
Se reamintește că FERO acționează ca un simplu intermediar și nu este în niciun caz un revânzător al Produselor oferite de comercianții din cadrul Platformei.
Majoritatea Produselor sunt expediate și livrate Cumpărătorilor de către Comercianți, pe propria răspundere. Unele produse sunt livrate de FERO.

GEO GO COMPANY S.R.L nu va vinde, inchiria sau dezvalui nimanui orice fel de informatii cu caracter personal pe care utilizatorii le furnizeaza in cursul exprimarii acestei optiuni. Informatiile cu caracter personal sunt utilizate numai pentru a trimite utilizatorilor informatii actuale despre produsele si activitatile sale profesionale.

GEO GO COMPANY S.R.L isi rezervam dreptul de a modifica, adauga sau elimina portiuni din acesti termeni si conditii in orice moment. Va rugam sa verificati periodic efectuarea oricaror astfel de schimbari. Continuarea utilizarii site-ului de catre Dvs. ulterior unor astfel de schimbari inseamna ca acceptati respectivele schimbari.

- FERO.ro comercializeaza produse doar pe teritoriul Romaniei.
- Adaos comercial practicat pe acest site este intre 0 si 2000%.

Atentie! Produsele se pot achizitiona doar online, comenzile plasate in site nu se pot ridica de la depozit.
Costul transportului este in sarcina clientului, iar in caz de retur taxa de transport achitata la livrare nu se restituie.
 

 

ARTICOLUL 2. Definitii  

 
Vânzător – S.C. GEO GO COMPANY S.R.L. denumit in acest website si pe subdomeniile acestuia "FERO" sau orice partener din FERO Marketplace.

Cumpărător – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica sau orice entitate juridica care solicita o comanda din website.

Client – poate fi orice persoana fizica cu varsta de peste 16 ani sau persoana juridica care are sau obtine acces la continut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre FERO (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre FERO si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui Cont de client.

Nickname – pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumparator poate adauga continut pe site. Acesta este, de obicei, identic cu numele de utilizator din adresa de e-mail asociata contului de client FERO.

Utilizator – orice persoana fizica cu varsta de peste 16 ani sau persoana juridica, care, prin finalizarea procesului de plasare a unei Comenzi sau de creare a unui Cont, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.

Contpersonal – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite cumparatorului transmiterea comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul cumparatorului in Site (comenzi, facturi fiscale, garantii, bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate.

Coș – se referă la locația care permite utilizatorului să selecteze Produse pentru o comandă.

Partener – se referă la orice persoană juridică cu care FERO a încheiat un parteneriat.

Sfaturi – ale experților: se referă la orice persoană fizică sau juridică (care desfășoară activități independente sau de afaceri) și care intervine pe platformă pentru a sfătui cumpărătorii și a-i ajuta în decizia de cumpărare.

Identificatori – desemnați adresa de e-mail și parola alese de Utilizator, permițând identificarea și accesul la Serviciile FERO.

Website – magazinul online si de prezentare pentru servicii de mentenanta, gazduit la adresa web Fero.ro si subdomeniile acestuia.

Preț: înseamnă prețul total al Produsului, toate taxele incluse, plătibil de către Cumpărător, fără a include costurile de expediere definite în mod forfetar în conformitate cu metoda de expediere.

Favorite – sectiune din Site care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa isi creeze liste cu bunuri pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii folosindu-se de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a bunurilor si serviciilor prin primirea de comunicari comerciale din partea acestuia.

Comandă: se referă la orice achiziție a unui produs de către un cumpărător de la unul sau mai mulți comercianți prin intermediul site-ului FERO.

Review – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui Bun sau Serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca Bunul sau Serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.

Bunuri – orice produs listat pe Site, inclusiv produsele mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.

Răspuns – informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a adresat o Intrebare in Site, in pagina unui anumit Bun. Raspunsul reprezinta o explicatie oferita de un Utilizator/Client/Cumparator unui alt Utilizator/Client/Cumparator in cadrul unei discutii.

Întrebare – formula de adresare catre alti Utilizatori/Clienti/Cumparatori cu scopul de a obtine informatii despre Bunurile sau Serviciile din pagina respectiva.

Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/Client/Cumparator fata de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare Bun putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumparator asupra unui Bun sau Serviciu.

Document –acesta sunt prezentate in Termene si Conditii.

Comunicări Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la Bunuri si Servicii adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea “Cont/Favorite” precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie.

Tranzacție – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre FERO, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Garanții – In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, Bunul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei. In cazul Bunurilor vandute si livrate de FERO, certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre FERO. In cazul certificatelor de garantie emise de FERO, va oferim serviciul “Pick-up & Return” care presupune preluarea si livrarea Bunurilor in conditii de gratuitate.
Lipsa certificatului de garantie al Bunului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia Bunului pe adresa contact  arond fero punct ro . Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

Servicii: desemnați toate funcționalitățile puse la dispoziția utilizatorilor de către FERO și disponibile în cadrul site-ului.

ETICHETELE PRODUSELOR 
PRO: Este aplicat atunci cand un produs se afla intr-o promotie si are chenarul rosu;
NOU: Atunci cand un produs este nou adaugat in site-ul FERO si se afla in chenarul verde;
7 Zile: Cand un produs nu este in stocul furnizorului si dureaza pana la 7 zile pentru livrarea acestuia, are eticheta albastra.
15 Zile: Cand un produs nu este in stocul furnizorului si dureaza pana la 15 zile pentru livrarea acestuia, are eticheta albastra.
30 Zile: Cand un produs nu este in stocul furnizorului si dureaza pana la 30 de zile pentru livrarea acestuia, are eticheta albastra.
60 Zile: Cand un produs nu este in stocul furnizorului si dureaza pana la 60 de zile pentru livrarea acestuia, are eticheta albastra.
90 Zile: Cand un produs nu este in stocul furnizorului si dureaza pana la 90 de zile pentru livrarea acestuia, are eticheta albastra.
 

Retur - Clientul are dreptul de a notifica in scris FERO ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului, prin returnarea in acest termen a produsului cumparat in ambalajul original, cu toate accesoriile si fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura, clientul suportand cheltuielile de expeditie conform legilor romanesti. Acest drept nu poate fi invocat in cazul produselor ridicate de la sediile noastre sau agentii autorizati pentru care a fost facuta proba ori instalarea.
Pentru orice astfel de cerere/notificare trebuie sa trimiteti un e-mail la urmatoarea adresa :contact arond fero punct ro

Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.

Conținut – reprezinta:
– toate informatiile de pe Webite care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
– continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
– orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
– informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
– informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
– date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Recomandare – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui Bun sau Serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca Bunul sau Serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

Bunuri și Servicii – orice produs sau serviciu listat pe Website, inclusiv produsele si serviciile mentionate, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator.

 

 

ARTICOLUL 3. Limitarea raspunderii pentru produse si servicii  


Produsele si serviciile sunt oferite in forma in care vin de la producator si, de asemenea, in limita stocului disponibil. FERO nu ofera nicio garantie in mod expres sau implicit, in ceea ce priveste inclusiv, dar fara limitare la functionarea acestui site, informatia, continutul, materialele sau produsele de pe site, precum si potrivirea lor unui anumit scop. Utilizatorii sunt de acord in mod expres ca folosirea acestui site si cumpararea produselor sau a serviciilor se face pe propriul risc. FERO nu poate garanta disponibilitatea in stoc a tuturor produselor prezentate. Imaginile publicate pe site au titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi uneori de imaginile prezentate in orice mod (culoare, accesorii, aspect, etc.). FERO si furnizorii sai isi rezerva dreptul sa modifice specificatiile tehnice ale produselor fara o notificare prealabila. Continutul site-ului (texte, descrieri ale produselor, caracteristici tehnice, imagini, simboluri) este alcatuit in colaborare stransa cu reprezentantii marcilor respective in Romania. Din acest motiv, FERO nu isi asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate in site-ul www.fero.ro, acestea fiind identice cu cele puse la dispozitia noastra de catre reprezentantii fiecarei marci. FERO nu raspunde de eventualele defectiuni ale produselor cumparate din website-ul nostru daca acestea au fost montate incorect. Toata responsabilitatea acestor defectiuni si repararea lor revine in sarcina cumparatorului. Toate produsele sunt insotite de certificatul de garantie original emis de importator sau furnizor. Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de FERO oricarui client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de FERO de la acest client. Indiferent de modul de transmitere a comenzii (pe site, prin e-mail, telefonic, prin alta metoda) acceptarea acestei comenzi, deci incheierea acordului de vointa si a contractului de vanzare cumparare se face in momentul semnarii de catre client a facturii fiscale ce insoteste produsul. Factura fiscala tine loc de contract de vanzare-cumparare. Lansarea comenzii, e-mail-ul automat care se transmite dupa primirea comenzii si discutiile telefonice, prin e-mail si prin orice alte metode, cu personalul FERO, nu constituie acceptari ferme ale comenzii si deci nu semnifica incheierea contractului la distanta.

 

 

ARTICOLUL  4. Litigii si dispozitii finale  

Orice alta problema cauzata de produsele si serviciile prezentate pe https://fero.ro sau de informatiile prezentate pe acest site si care nu este deja tratata de nici un articol din prezentul document, se va solutiona pe cale amiabila in termen de 30 de zile lucratoare de la data sesizarii in scris a problemelor, de catre utilizator. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor romanesti de judecata, partile alegand competenta instantelor de pe raza municipiului Bucuresti. Clientul isi asuma in totalitate aceste riscuri odata ce isi exprima acordul fata de acest Contract cu Clientii.

 

 

ARTICOLUL 5. Reclamatii si sugestii  


Pentru orice fel de reclamatii sau sugestii ne puteti contacta la urmatoarea adresa de mail: contact arond fero punct ro sau telefonic la : 0761 801 545
FERO face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor din aceasta prezentare. Rareori acestea pot contine mici inadvertente: fotografia are caracter informativ si poate contine accesorii neincluse in pachetul standard, unele specificatii pot fi modificate de producator fara preaviz sau pot contine erori de operare. 
Va stam oricand la dispozitie in cadrul politicii de imbunatatire continua a produselor si serviciilor.