00
0
Nu există produse în coș.

Cos de cumpărături

Întrebări frecvente

Întrebări frecvente

Cum comand online?

Mai simplu decât atât nu se poate: adaugi în coș produsele dorite, completezi adresa de livrare și facturare, alegi modalitatea de livrare, faci plata... și finalizezi comanda.

Ai opțiunea de a plasa comanda dintr-un cont activ pe site-ul www.FeRo.ro sau poți continua alegând „Continuă fără înregistrare cont”.

Pot comanda telefonic produsele dorite?

Poți comanda online pe www.FeRo.ro, dacă produsele dorite au disponibil butonul „Adaugă în coș”. Dacă întâmpini dificultăți în plasarea comenzii online, poți contacta Serviciul Suport Clienți la numărul +40761 801 545.

Cum pot salva produse la Favorite?

În pagina fiecărui produs este disponibil butonul „Adaugă la Favorite” care îți trimite preferatul într-o listă proprie ce poate fi organizată dupa bunul plac (exemplu: dormitor, living sau chiar decorațiuni și mobilier). Astfel, scapi de grija listelor și a carnețelelor pentru că noile tale favorite sunt sub formă de listă de cumpărături chiar în contul tău, oricând și oriunde.

Mai mult de atât, odată selectate produsele preferate, vei putea înregistra mult mai ușor o comandă online cu acestea.

Pot plăti cu un card emis în străinătate?

Poți comanda online de pe site-ul FeRo.ro folosind carduri emise oriunde în lume sub sigla Visa sau MasterCard. Pentru cardurile emise în străinătate, atașate la conturi în altă monedă, conversia se face în lei la cursul valutar al băncii emitente.

Beneficiez de livrare dacă vreau să comand online?

Comenzile online se livreaza prin următoarele modalități: prin Curier sau Ridicare de la un reprezentant FeRo in Bucuresti sau Ilfov.

Am posibilitatea de „verificare colet” la livrare?

Poți să verifici integritatea coletelor, însă NU și conținutul acestora. După verificarea integrității coletului/ambalajului, dacă acesta nu corespunde (prezintă urme vizibile de deterioare, murdărie sau din interior se aud zgomote de produs spart) refuză primirea acestuia.